kbrgmss yediğiniz bir şey alerji yapmış olabilir sadece anne sütü veriyorsanız su kaybından leke olmaz. Bizim de leke ile başladı kana çevirdi, mandalina yemiştim, gaita testi yaptırdık doktorumuz 24 ay öncesi narenciye önermiyoruz. Siz de 12 ay olana kadar tüketmeyin demişti. Ispanak yediğimde de kakasında pembe sonra kırmızı lekeler olmuştu, ıspanağı kesince geçmişti.
Anne sütü alan bebek susuz kalmaz zaten anne sütünün %85i sudur. Anne sütü bebeğin su ihtiyacını karşılar. Mayıs 24de doğdu oğlum, yazın sıcağında Antalya’da bir yudum bile su vermedim. İki doktor da su vermeyin demişti. Anne sütü su ihtiyacını karşılar demişti.
Son 24 saatte ne yediniz yada son üç gün.