Serenaybebek 20 kaşık çok fazla. Ek gıdaya geçmeden önce tadım yapılıyor 45 gün kadar ve üç gün kuralı ile. Her gıda üç gün alerji yapıp yapmayacağı gözlemlenerek ilk gün bir çay kaşığı ikinci gün bir tatlı kaşığı üçüncü gün bir yemek kaşığı kadar veriliyor. 45 günden sonra tek öğüne geçiliyor. Yine bir ay kadar süre tek öğün, günde bir çay bardağını geçmeyecek şekilde (küçük çay bardağı) sonra iki öğün, sonra üç öğün şeklinde ilerleniyor, toplamda iki küçük çay bardağını geçmeyecek şekilde oluyor gün içinde yediği ve içtikleri (su hariç anne sütü yada formül süt hariç)
doktorumuz bize bu şekilde önerip bu yolu izlememiz gerektiğini söylemişti, ayrıca blw usulü başladık biz ve öyle ilerledik, doyduğu zaman kendisi bırakıyor yemeyi.
Fazla geldiği için rahatsız olduğundan uykusu çok sık bölünmüştür. Kimi bebeklerde havuç ve patates de kabızlık yapabiliyor.