Reyyan34 evet çok zor maalesef her günüm iskenceydi o dönem o sutlerle biraz rahat nefes aldım 9 kiloydu 1.5 yaşındayken 11 e kadar çıkmıştı. Şu an 4.5 yaşında 15 kilo yemesi düzeldi mi derseniz düzelmedi hala pek çok yemeğin tadını bilmez sadece çorba pilav makarna ve köfte yer meyveyle ve kuruyemisle arası iyi oradan biraz toparlıyor kendini. Kahvaltıda ağzına peynir yumurta asla sürmez. Demem o ki çok fazla bir değişim olmuyor ama eskisi gibi ağlama krizine falan girmiyorsunuz kabul edip açlıktan ölen çocuk yok öyle böyle büyüyor deyip geçiyorsunuz yoksa hayat geçmez cidden