Rabiayyy ben premiumla başladım başlarda çok rahat ve güzeldi hiç sorun yaşamadım hareketlenmeye başladıkça bana kalınmış gibi geldi haraket ederken falan emeklerken sankı rahatsız etti gibi bir de fiyat malum aktif bebe alıp ondan da memnun kalınca bir de daha ince olunca ona geçtim ben ama doku ve pişik yapmama kızarıklık yapmama konusunda ikisinde çok iyi ama yenidoğan daha haraket etmeye başlamamış bir bebekse kesinlikle premium care ikisi arasında çünkü su götürmez bir şekilde daha az kızarıklık falan filan yapıyor eskiden hiç pişik problemi yaşamazdık şimdi ek gıdanın etkisiyle pişik olmasa da kızarıklarımıx oluyor alerjik hassas bir bünyeli anne olarak 👍🏻👍🏻👍🏻