Duygui Sonnuryaylaci bede yaptırdım. Sedyeye yatırmadan elinizde tutun. Ası yaptırıp hemen çıkın tartı falanda yapmasınlar bi sorun olmaz
Balkizim6535 Bizde yaptırdık. Hem bana yapıldı hem kızıma ayrı bi örtü götürüp serip yaptırdım. Eve gelincede bütün koyafetleri yıkadım