Ben de o aylarda kayisi kompostosu icerdim sut arttirmak icin. Sizin gibi supheye dusmustum bebegime gaz yapar mi diye. Ama yapmiyor. Karnindan ve ozellikle midesinden emzirirken de ses geliyorsa midesinde gaz olabilir. Bu da 3-4 aylikken refluye donebilir(bol salya akitma ve yuzustuyken kusma da belirtiler arasinda). Dikkatli sekilde takip edin. Doktorunuz ile yazisabiliyorsaniz bence onun da fikrini alin.