Peşimden geliyorsunnnnnn. cik cik cik cik ötüyorsun. ne demek istiyorsunnnnn. hiç anlamıyorum. Gel bakalım yanıma seni kimse görmesin. gir bakalım cebime zaten minicik birşeysinnnnnnnnn.🥴🥴🥴😂😂😂
Kızım niloyanın müziğini duyar duymaz gülmeye baslıyo heycanlanıyo. Benm de sarkıları agzıma dolndı hep temizlik yaparken bile söylüyorum. Nolcak bu halimiz bilmiyorum😅😅😅😂😂 varmı sizinde müzikleriniz 😂