bsraerrr Kızlar emzirirken saçını boyayan var mı süte gecer mi bebege zararı olur mu araştırıyorum her sayfada farklı seyler yazıyo lütfen akıl verir misiniz 🙈
Deletedmom388 bsraerrr 3. Ayda bir kere boyadım.Camın önünde durdum solumamak için.Kızım uyurken hallettim bir sorun de olmadı☺️
bsraerrr Deletedmom388 benimki 2 ay 21 günlük gündüz çok uyuyan biri değil ama gece uykusuna gecince yapıyım bende 🙈
Deletedmom388 bsraerrr ben de öyle yaptım canım gece uykusunda en garanti öyle oldu cnkü gündüz uykusu düzensiz belli olmuyor ne zaman uyanacağı😊
Ikrazumra19 bsraerrr dip boyasida yapilmisti ben bir sorun yasamadim hatta kuaförden ciktim emzirdim 🙈