Elfamineozlem Kızlar dün geceden beri karnım ağrıyor ilk defa böyle oldum gaz sancısı galiba kururken bile ağrım var hastaneyede gidemem şuan bu şartlar altında nolur birşeyler diyin yardim edi ağrıdan uyuamıyorum
Rengin Elfamineozlem geçmiş olsun. Soyle ki ben öyle rahatlıyorum yere comeleceksin o pozisyonda bacaklarını sağa sola oynayacaksın. İyi geliyor dene mutlaka
Elfamineozlem Rengin karin bolgemdeydi ama gazdı eminim sezaryan olduğum için biliyorum o gaz hissini
Bartununannesi En yakın eczaneden magnesie calcine alın. Bir ölçek suya koyup için, ben sezeryan olunca hastanede vermislerdi. Faydasini göreceksiniz
KornZorn2020 Elfamineozlem hım bir ilaç ismi verecektim de emzirenlere olmuyor canım. Geçmiş olsun. Ilık bir duş al yattığın yerde pedal çevirme hareketi yap. Yardımcı olur biraz