Cansuu1 Merhaba oglum 28inde sunnet olacak 4 aylik olmus oluyor. Hic sagarak vermedim ama sunnetten sonra huysuzlanabilir bu yuzden sunnetten sonra sagdigim sutu vermek istiyorum her ihtimale karsi memeyi reddedebilir biberon hazirda bulunsun. Saat sabah 9 da hastanede olucaz ogleden sonra sunnete alinacak. Bi gece onceden sagarim. Ama nasil çözdürüp vermeliyim sunnet saatine kadar bozulma olur mu? İlk defa sagacagim bilmiyorum simdiden tesekkur ederim🤷🏼♀️
pelinnnnnn Cansuu1 evde sağıp dolaba koyun. Hastaneye gidince bi hemşireden rica edin bir buzdolabına koysunlar sütünüzü. Oğlunuza vereceğiniz zaman biberonu sıcak su dolu bir kabın içinde ılıtın verin.
Erselinannesi Buzluk kısmına koyma evden çıkarken yanına an hastaneye gittiğinde baktın çok duruyorsun oradaki dolaba at sünnete girdiğinde çıkar o gelmeye hazır olur Cansuu1
[silindi] Cansuu1 canım dondurmana gerek Yok buzdolabının alt kısmına koy. Orda 3 gün durabilio. Sıcak suyun içine biberonla koyup ısıtıp verirsin
kereminannesi95 Öncelikle şimdiden geçmiş olsun bebişe bence gerek duymazsınız benim emmeyen bebeğim bile sünnetten sonra göğsüme yapışmıştı arabada yani size daha çok ihtiyaç duyacağı bi dönem ama yinede söyleyim geceden sağıp dolaba koyun çıkarttığınızda benmari usulü sıcak su dolu bi kasenin içine biberonu yerleştirip ısıtın bir saat içinde tüketin ben dışarı çıkacağımız zaman yeni sağıp çıkıyorum ki daha uzun süre dursun diye sabah evden çıkarken sağarsanız 3 saat içinde içirebilirsiniz 🤗