sabirsizbebek15 Ayakta durmaya başladığında veya yeni yeni yürümeye başladığında ayakkabı giydirmek doğru değil ayakları yere tam bassin hissetsin ayak kasları gelişsin daha sonra giydirmeli,Ben yürüdükten 3 ay sonra aldım hatta yeni yeni giyiyor oda dışarı çıkamıyoruz diye kaldı öyle vicco,nike ,adidasta olabilir başka markalarda olabilir illa bunlar şart değil ayağını kavrayan ,tam düz olmayan ayakkabilar tercih edebilirisnz.🌸