Seutfu Kizlar selam. Oğlumun gozunde dun ufak bi kizariklik farkettim parmagini sokmustir diye dusundum . Bugun birwz daha yayılmış gibi bi bakar misiniz. Normal mi acaba basina gelen var mı
Defne_cicegim Seutfu ya sanki kalbimi okuyup yazdın bende yazsam mı ki diye düşünüyodum kızım 6 aylık sabah kalktığımda dış tarafa doğru olan kısım hafif kizarik netten baktım uykusuzluktan olurmuş çünkü benim bebeğim gece 1 den beri uyumadı 😥
Cnprtk Seutfu resim olmamış ama geçen hafta benim bebeğimde de oldu elleri sürekli yüzünde eli birden çarpmış da olabilir uykuda çok iyi uyumuyor gündüzleri ondan da olabilir. 4 güne kadar geçti