11 aylık oğlumun yanakları 5. Aydan beri domates gibi .. doktor egzamaya çevirmesin bol bol kremleyeceksin dedi alerji olsa kilo alımı iyi olmazdı dedi (9.ayda) dışarıya çıkınca saniyesinde artıyor kızarıklık.. krem sürmeye dikkat edince azalarak bitiyor dışarı çıkınca artıyor böyle bi kısır döngü.. aynı şeyden sırtında vardı o kortizonlu kremle geçti bir daha nüksetmedi sanırım kapalı bölge olduğu için.. etek bölgesinde vardı geçti.. ama yanaklar geçmiyor 😣😣 ek gıdada 3 gün kuralına uydum özellikle yoğurt yumurta et ceviz vs.. alerjik olabilir mi ya kafama cok takıyorum gözünde de çıktı canı yanıyordur diye cok üzülüyorum 😔