Bayanlar bazı park beşikler 3 kademeli oluyomuş ayarlanabilir bizim beşik öyle değil tek kat bebeğim 13 aylık ve ayağa kalkıyo beşikte düşücek yani tamamen çıkarttığımda da çok aşağıda oluyo gece mamaya kalkınca uyku sersemi beşiğin içine düşcem diye korkuyorum 😆 ne yapabilirim acaba