Kızlar malum durumlar kötü. Ben hamıle kalmadan önce lazer epılasyona gıdıyordum. Hamıle kaldım bırakmak zorunda kaldım. Sonrasında emzırıyorum dıye gıtmedım. Ama artık mutsuzum. Oyle aşırı bı sey yok ama lazerın rahatlıgını bılen benı anlar. Pürüzsüz olmayı ozledım. Artık gıdeyım bebeğimde büyüdü dedim ki korona cıktı. Artık aşı gelene kadr da kımseyle yakın temasta bulunamam vaka sayısı bıtse bıle. Sızın aldıgınız lazer epılasyon var mı acaba işin özeti ☺️🙈 memnun kaldıgınız pıyasada cok fazla.uzun sure cıkartmayan atışları ıyı olan. Bı de ındırım oluyor mu bunlarda. Beklemem gereken bı tarıh var mıdır. Sız kac cıvarında aldınız 😉🤗