sokomel Bir hafta sonra 4aylık oluyoruz ve hiç emzik vermedim. Aslında emziğe ihtiyaç duymadım diyebilirim. Herkes doğar doğmaz alışsın,anne için kurtarıcı vs bişeyler söylüyodu evet ama ne için kurtarıcı olacaktı anlamadım? Ağladığında boş bi plastiği çiğnemesini istemedim. Doğduğunda her ağladığında meme Verdim şimdi de acıkınca ağlıyo yine veriyorum. Emzikle susan bebekler de biliyorum evet ama benimki zaten biberonu bile zorla alıyo geceleri bir defa veriyorum alışsın diye. Bide en çok istememe sebebim bebekler sürünüp yürümeye başladıklarında kendileri ağızlarından çıkarıp biyerlere sürüp tekrar ağızlarına alıyolar falan o yüzdendi