Merhaba, 35 günlük oğlum doğduğundan beri var ve uyuyunca yok gibi , ağlarken kendini sıkarken daha çok kızarıyor. Sivilce gibi kafasında da oluyor.
Ben bunu çocuk doktorumuza sordum gösterdim
Sıcakla alakası yok gayet normal annenin hormonları henüz doğum sonrası tam dengeye geçmedi bu sebeple bebeğe geçen hormonlar yüzünden oluyor. Bir süre sonra kendiliğinden geçecek dedi.