Haticeymen Kızlar oğlum beş buçuk aylıkken sesler çıkarıyordu sesini keşfetmeye çalışıyordu bağırmalar aguu tarzı şeyler şimdi ses çıkarmıyor bağırmıyor acaba normalin şuan 6 aylık sizin bebekleriniz yapıyor mu çok endişelendim
Misskokulum Haticeymen endişelenme kuzum benim oğlum da 5 aylikken ortalığı yıkardı eskiye göre şimdi daha az ses çıkarıyor
minnakleblebi benım kızımda aynı 5aylıkken baya ses cıkarıyordu sımdı sadece kzınca ıstemeyınce falan
zeynep_kcygt7 Benim kızımda sadece ara sıra çığlık atıyor çok fazla ses çıkarmıyor bu ay dede mama baba anne diyebilir yazıyor gelişiminde diyebilecekmi acaba çok merak ediyorum