Kızlar 11 aylık bebeğim var emekleme yürüme yok daha. benim kızım elinden tuttuğumuzda ya da koltuğa dayalı dikilirken tam basmıyor hatta parmak ucunda bile değil parmaklarını içeri doğru bükerek parmaklarının üstüne basarak yürüyor. Yürüteç kullandık çünkü çalışıyorum babannesi bakıyor mecbur kaldık kesin ondan oldu. 1 aydır bıraktık yuruteci. Parmaklarının üstü soyulmuş artık var mı bu sekilde yürüyen 2 gündür cok kafama takıyorum. Malum sebeplerden doktora da gidemiyoruz.