Arkadaşlar merhaba benim Mayıs’ta doğumum var 1 ayım kaldı kontrollerim şehir Hastanesi’nde oluyordu şimdi malum bu durumlardan dolayı çok korkuyorum şehir Hastanesi’nde doğum yapan yada tanıdığı doğum yapan varmi nasıl güzel ilgileniyorlar mi sistemleri nasıl bilginiz varsa paylaşırsanız çok mutlu olurum herkese hayırlı günler..