CananK Merhaba kızlar, bebeğim 3aylık. Bugüne kadar prima premium care kullandım. Hiç pişik yapmadı ve çok memnun kaldım. Şu an 3 numara kullanıyorum. 4numaraya geçeceğim. Ama numara sayısı arttıkça fiyat artıyor. Çok pahalı geliyor bize. Değiştirmeyi düşünüyorum. Tavsiye edebileceğiniz bez var mıdır? Pişik olmasından korkuyorum en çok. Bu yüzden sık sık değiştiyorum. Teşekkür ederim.
Bkt Hava kanalları kapalı bir bezi kullanmak cok acı gercekten o markadan uzaklaşın lütfen coon molfix canbebe selpy hugges yada migrosun bebek bezi gıbı markaların bezleri hava alıyor lütfen bunlardan bırını tercih edin
Egeefe İnstagramda mühendisinoğlu diye bir profil var canım o araştırıp içeriğini bizim anlayacağımız şekilde anlatıyor. Takip et istersen. İyi bezleri listelemiş. Biz de onlardan birini denedik bugün sleepy dk 1 gol 1 oldu çişi çıkardı.