Arkadaşlar 5 ay oldu doğum yapalı inanılmaz dökülüyor saçlarım, mühendisinoğlu instagram sayfasını severek takip ediyorum ve çok güveniyorum. Bu şampuan serisini önermiş. Kullanan memnun kalan var mı? Bir de devamlı kullanmak gerekir mi acaba? Fiyatı biraz pahalı geldi bana, ömür boyu kullanmam lazımsa hiç başlamayayım 😅