Uyutamıyorum😩😩 kolik olduğu için ayağımda sallıyordum, bir tek o şekil de sakinleşiyordu yoksa uyutmak imkansızdı. 3 ay 7 günlük şimdi, anlamazlar diyorlar ama benim oğlum yastığı ayağım da gördüğü an basıyor çığlığı kendisini geri atıyor ayağıma koyduğum da kıyameti koparıyor uyutamıyoruuuum🤦🏻♀️