Aysu2626 Anneler selam bebeğim 68 günlük daha önce böyle bir sorunumuz yoktu ama geçen hafta filan sol yanağı pütür pütür oldu dedim acaba eşimin sakalı mı yaptı öpüp koklarken sonra kaşları pul pul odlu zeytinyağını ısıtıp soğutup sürüyorum 2 3 gündür daha çoğaldı yaşayan veya önerisi olan var mı acaba
Busradonder Aysu2626 bamya yapmadan once yağ sürün banyodan çıktıktan sonra yumuşamış oluyor hemen bi bezle yada havlusunun kenarıyla kaşlarını silin çıkıyor bastırmadan yapın ama acımasın ☺️
BernaSzn Aysu2626 canım benim bebeğimin doğduğundan beri öyle bir problemi var biz bepantol el cilt kremi Var onu kullanıyoruz sabah akşam nemlendirme amaçlı ve çoğu gitti deneyebilirsiniz maksat nemli kalması
merlin_hypatia Aysu2626 benim bebeğime zeytinyağı hiç iyi gelmiyor her cilde uymuyor maalesef ben Fito krem sürdüm 3 4 güne geçti
Aysu2626 Busradonder yaaa nasıl çoğaldı peki neden yanağı nasıl geçicek böyle egzama gbi sanki değildr ama yumuşscık değil elleyince pütür pütür o da
Busradonder Aysu2626 eldivenlerini falan yüzüne sürdüğü için oluyordu benim ki dikkat ediyordun kuruyordu bebek için nemlendirici yada yağ sürün
Aysu2626 Busradonder ben hiç eldiven giydirmedm canm bir buçuk haftadır filan var çözemedm 🧐 dün banyo yaptı zeytinyağla masaj yaptm filan pamuk gibiydi yattı kalktı şimdi kaşlara inanamadım olmadığı kadar pul pul olmuş
Serene Aysu2626 Konaktır büyük ihtimal.Saç diplerinde çıkan,kaşlara da yayılabiliyor.Benim oğlumda da vardı.Banyodan yarım saat önce zeytinyağı sürüp yıkıyordum,çıkınca da yumuşak bir mendille siliyordum.uzun sürdü ama öyle öyle geçti.