RavzaSare 4. Ayda sonra kalca muayenesi olan var mi 4 aylikiz simdi geldik röntgenle bakiliyor dediler normalde ultrasonla oluyordu
YaseminElif RavzaSare bizim doktorumuz 1. Ay Dolunca çektirin geçiktirmeyin demişti biraz geç mi kalmışsınız sanki 🤦♀️
Seval RavzaSare bizim ilk bi aylıkken ultrsasonla çekildi bide doktorumuz 3 aylıkken de çekeriz demişti 3 aylık olunca tekrar çektirdik oda ultrasonlaydı
tdeniz Normalde bir aylikken kalca ultrasonu cekiliyor ama benim kizim 8 aylik dogdugu icin 40-45 gunu doldursun dediler, ctesi cektirecegiz.
RavzaSare YaseminElif ultrasonla bakmislardi da 1 ay sonra tekrar gelin demislerdi 3 . Ayda gidecektk gidemedik