Zkolip sen doğru yapıyorsun. Anne sütü alıyorsa su verme. Merak etme susamaz. Zaten 2 saatte bir emiyor. Ayrıca zararı oluyor şöyle zararı oluyor; su onun için şu an hiç bir şey. Boşu boşuna bebeğin midesini dolduruyorsunuz tamamen faydasız. Midesi dolduğu içinde sizi çok ememiyor, bu da demek oluyor ki sütün yağını yeteri kadar almıyor. Yeteri kadar sütün yağını almazsa ne olur? Bebek doyamaz, bebek kilo alamaz. Boşu boşuna yavrunun midesinde doluluk yapar su. Gördüğün üzere aslında zararı var.