RavzaSare 4. Aydan sonra kalca muayenesi yaptiran var mi? Normalde ultrasonla bakiyorlar. Simdi 4 aylk olduk. 4. Aydan sonra röntgen le bakiliyor dediler az once. Rontgenle baktiran var mi? Ne yapayim..
Fatma1107 Biz 2,5 aylıkken ultrasonla baktırdık. Kalça çıkığı vardı biraz. Sonra ortapedi doktoruna götürdük. Bacaklarını birleştirip film çektirdi. Bi sorun çıkmadı çok şükür