Merhabalar bi sorum olucak 2 ay 6 günlük bebeğim ve sürekli burnu tıkanıyo tamamen acamıyorum ve hırıltılı nefes alıyo hatda bazwn uykudan bile uyanıyo rahat nefes alamadıgı için neden olur ve bu durum başına gelmiş olan var mı? Neler yapabilirim burnuna fazla dokunmamı sevmiyo. Burnunu otri bebeyle açıyorum o sırada aglıyo tekrar tıkanıyo zaten ne yapmalıyım?