Niloy dogdundan beri molfixle kullanmaya başladım çok şükür pişik falanda yapmadı şimdi kızım 4 ay 23 günlük molfix se devam bütçe olarak diger bezlere göre gene de iyi insan kızım iyi olsun pişik olmasın istiyor her bez her bebegede iyi gelmiyor kızımın cildi çok hassa zaten