Busraeskin çok aşırı sıcak değil ama ütüyle bi havluyu ısıtın dayanabileceği kadar, karnına koyun iyi gelicektir bi de sırtı sana gelicek şekilde yan tut bebişini, aşağı yukarı salla yani yüzü bi aşağı baksın bi karşıya o şekilde salla bilmiyorum anlatabildim mi 🤣 benim kızım o zamanlarda ulen kaynanam yapmıştı baya iyi gelmişti ikisi de. Bi de acı elma yağı var, bir iki damla karnına ve topuklarına masaj yap o da efsane iyi geliyor ama bir iki damladan fazla olmamasına dikkat et kokusu çok keskin çünkü, zehirleyebiliyormuş mümkünse bebeğinin sürekli durduğu odada yapma camını açıp havalandırabileceğin bi yerde yap bir de göğüs kısmına gtmesn yağ ona da dikkat et, sadece karın ve topuk kısmı. Çok geçmiş olsun canım ben çok çektim o gazdan nerdeyse 6 aylık olucak hala çekiyoruz o yağ sıcak su ve sallama çok işe yarıyor inşallah sende de yarar 😔