Anneler bebeyim dogdukdan çok qazli kivrilan bi bebek(
3 aydan sonra gitdiderken iyileşmiş guzelce oynardi uyuyardi saatlarce.çok rahat hiss edirdi kendini.cocgun 1 gunde hic 10 dakika aglamasi bile yoktu o kadar sakinleşmişti yani.
Dişi 4 ay 20 gunlukken çikardi hepsi peşpeşe geldi mamayi bineronu redd etdi.aglayarak kasikla icitirdim ama faydasi olmadigini gorunce doktor izniyle ek gidaya basladik.arrik 6 ay bitdiginde her sey yeye biliyordy.
mamayi icmez olmusdu icmiyodu biberonu vuruyordy atiyordy yerlere.doktorla konustum bu çok zararli dedi.6 aylik beene sadece 2 ögun yemeli dedi.4 drfa zararli dedi oyleyse kabz olur qaz yapar dedi.oylede oldu.benim beneyim sadece aksam uyurken bide gece acikip kalkarken mama iciyo(gun içerisinde mama içemiyo içmiyo arkadaslar.oyle uzgunumki bittom tukedim artik.her sabah geldikde mama icirmek istedikde içmiyo yemek istiyo.yalniz uykudayken kafasini karistirarak maama içiriyorum.mama içmediginden dogru duzgun kaka bile yapamiyo çok kabiz oluyo yediklerinden dolayi hemd ekabizlikdan dolayi qazi çok😭Şu an 8 aylik(geceler uyumaz oldu kivraniyo tekmeyle yatagina vuruyor güceniyo(yalniş anlamayin uykusuzluga gore demiyorum ama resmen uykusu bozuldu bu zikki qaz yuzunden yavrumun( oyle guzel uyuyardiki ..
her gece mama icirken ayaglarini sertlesirir zorla gaz cikariyo.gaz damlasi falan fayda bile etmiyo ne uapacagimi şaşiriyorum baya.
Bebeyine rezene veren varmi,zararlimi acaba?bende versemmi diyorum?sizce nasil yapayim fkir verirmisiniz.burda arkadaslar vardir çok guman rezene iciren.ben emzirmiyorum.nasil vere bilirim versemde neçe kaşik vere bilirim 1 günde?yardimci olurmusunuz arkadaşlar.geceler sancidan dolayi ciģlik atarak oyaniyo saatlarce aglar(.nasil yapayim sizce?rezene olmasin baska bi sey ver dediyiniz doģal birseyler varmi sizin aklinizca.ben hic rezene vermedim o yuzden korkuyorum