Melekanne Dün gece saat 11 de doğum yaptım kızlar bebeğim şuan yoğun bakımda solunum sıkıntısı varmış bir kere gördüm ve çok korkuyorum
Mrs_Sunshine Melekanne Inşallah sağlığına kavuşur bi an önce siz de birlikte evinize dönersiniz. ❤ Bu günleri çok çabuk atlatırsınız umarım. Neden erken doğum yaptınız? Sezaryen mi oldunuz? Kusura bakmayın merak ettim ❤
Elifasyaa Melekanne Gözünaydın canım merak etme sağ salim çıkar ben 31 *5 de yaptım küvezde kaldı çıktı senin haftan daha iyi merak etme çabucak toparlar Allah kavuştursun
Cennet1212 Melekanne hiç korkma çok kısa süre sonra taburcu ederler her erken doğan bebekte solunum sıkıntısı oluyor geçmiş olsun peramature annesi olmak zor
Melekanne Mrs_Sunshine saat 6 gibi akşam sancı olmaya başladı kanamam da oldu eşim ısrar edince acile geldik iyikide gelmişiz doğum başladı dediler ilk doğumum sezeryan olduğu için busa öyle oldu
Aslanduru Melekanne sakın korkma 1 haftaya eng geç cıkar benım cevrmede erken doğum yapan cok arkadaşım akrabam var hepsinde 1 haftaya çıktı merak etme haftan gayet iyi cok erken degiş🤲🏻Uzun ömürler versin rabbbımmgozun aydmm🙋🏼♀️
BetulAhmetEr Melekanne Melekanne sağlıkla kavuşursunuz inşallah😇Korkmayın Bende 35+4 de doğum yaptım sizin gibi solunum sıkıntısı vardı bir hafta küvezde kaldı sonra kavuştuk oğlumla❤️