Mom987 riskli değildi ya,yaramaz bıdık duramadı cıkmak ıstedı.3saat ağrı sancı cektım evde.yalancı sancıdır dıye hareket ettm gecsın dıye.baktm daha kotuye gıdıo.hastaneyı aradm.gel dedıdler.gıttık dırek 3cm açıklık var,o ağrıyla sen okadar saat nasıl durdun dıye kızdılar bana,haklılar.sabırlı dayanıklı oldugum ıcın gecer dıye kandırdım kendımı.ama malesef açılmam olmuş.bılmıyordum erken gıtseydım duzelebılırmıs.ama ılk gebelık bılmıodum ki.tecrube oldu işte.nst de sancım cıktı.bebek sürekli toplanıo,kalbı yavaşlamaya başladı bı ara.sonra direk yatış dediler.içerde ağlıyorum benım bebeğim küçücük almayın dıye.onlarda doğumun başladı yapacak bıseymız yok dedıler.narkozu verdıler sonra benım kafa hoş olursa benden korkun😂😂😂amelıyat boyunca saçma sapan muhabbetlere girdim.herkese sorular soruyom.evlimisn?kaç cocuk felan🤣bi ara midem bulandı,fatma abla bezi getir kusçam diye bağırdım.🤣🤣ordakılerde nasıl guluo,ne zamandır tanıomuş gibi konusuon dıyolar bana😂fatma ablanın elini hiç bırakmadım.bide bizim oralı cıktı edırne keşan😂bebeği çıkartırken karnımın çekildiğini hıssetm.ne oraya buraya cekıo duruonuz beni be dedim😂😂hissedionmu dediler gulerek.yok sadece çekıonuz oyle şaaptım dedım😅ama komediydi.sonra bebeğimin ağlamsını duyunca o benım bebeğim dıye ağlamaya başladım.ordakılerde cok duygulandı.süreklli benım bebeğim o dıye dıye ağladım.gosterdıler bana.3sanıye belki gordum.hemen goturduler kuveze.muhteşem bı duyguydu.onun doğması bıle bana oyle moral oldukı.bılıyorum cok ıyı maşallah sağlıklı.hıssedıyorum.ve mutluyum.uzgun değilm kuvezde dıye.haketti cadı kız kuvezı.beklemeydi anasının karnında sabırsız şeeyyy😋🌸❤️😂evıme gelsın yicem onu.geldiğinde mutluluktan sürekli ağlıcam sanırım❤️@Duce28 @[silindi] @Nekwam