Rabiaaa22 Allah şifa versin meleğinize bir an önce 😢 benim kızım da 34 haftalık doğdu, hatta eşinden ayrıldı oksijensiz kaldı zihninde hasar oluşur bile dediler günlerce oksijen makinesine bağlı kaldı sonrasında bir sürü sıkıntı vs derken şimdi çok iyi çok şükür, inşallah senin yavrum da kavuşucak önce sağlığına, sonra kucağına, anne babasına, bütün ailesine ve evine 🥰 sen içini ferah tut annesi, dinç ol dimdik dur meleğin için, sen iyi olur ve yavruma inanırsan o da hisseder çabuk toparlanır inşallah 🙏🤲🤲