Rabiaaa22 merak etme bitanem ne olursa olsun yavruna sağlıkla kavusacaksin.
Dr.lar genelde en kötüyü söyler ki Iyi bise olursa mutlu olunsun diye.
Bak benim ablamin 3 cocugu da kuveze girdi suan enbuyuk 15 diğerleri 7 yasinda ikiz.
Hatta 26 haftalık süt kızım var oda 1.5 yasında sapasaglam cok şükür.
Senin suan yapman gereken tek sey pozitif olman güzel anne ki iyi olasin bebegine guzel enerji yayabilesin o senin mutsuz olman için mi geldi dunyaya.
Kilosu cok iyi canim büyük yegenim de 7 aylik dogdu 5gun kalmıştı küvozde. Bir saglik sorunu olmaz ve sütünü icerse kisa surede sana verirler inşaallah.
Sen bu surede sut biriktirmeye bak canim benim
Bunun için poztif olup dinlenp bol su icmen lazim yavrun senin iylesmen icin sana zaman tanıdı ki ona daha güzel bakasin diye öyle düşün ❤
Hersey cok güzel olacak bak burda birsuru dostum senin yaninda ve dualarımızdasın 💋
Bana humana stel tea anne cayi cok iyi gelmişti dogum sonrası hemen başladım günde 3 fincan güzel sut yapiyo.
Bak 26 haftalık bir bebek sahibiyim serabi zaten biliosun umutsuz olmak yok sadcee birlikte kavusucan gunu sayicaz tamam mi güzel anne
Sen de bian once aramıza katilmak istedin biliyorum yavrunda bunu hissetmis olmali ki seni dinledi 😅