Gfrn Arkadaşlar 5 ay önce doğum yaptım ağrım yok ara ara sızı oluyor soğuk alınca dikişimin sağ tarafında içten minicik bir sertlik var yuvarlak gibi daha önce enfeksiyon kapmıştım onun gibi değil kızarık değil akıntı koku vs yok dikişim temiz fıtık diye korktum başına gelen varmı
Nily Gfrn yattığınızda yok oluyorsa eğer sorun ypl demekmiş benimde olmuştu dr oyle dedi iyileşme belirtisiymiş