Leylaa76 bebegim dis cikarcakmi cikarmicakmi bilemedik henuz 5 aylik ellerini ısırıyor , geceleri sık sık uyanıyor, çok salya akıtıyor .. sizce bebeğim diş çıkaracakmı?
aselafra Leylaa76 benimde bebegim ayni 5bucuk aylik diş cikartiyor sanirim ishal oluyo 2gundur ne yapsam keser ishalini 2gundur soruyorum ama kimse bilmiyor sanirim cvp veren olmadi bana
Mini9 Leylaa76 oğlumda hafif ateş ve ishal olmuştu. Bi de çok huzursuzdu umarım kolay atlatırsınız ☺️
Muhammedtrn Leylaa76 o aylarda normal bi durum bazı bebekler diş çıkarıyor ama bazılarıda gecikmeli oluyor. 3 aylıktan beri oğlum elini hep ağzına aldı salyası aktı ama 6. Ayda diş çıkardı. 🤗 Her elini ağza götürme diş olmuyor. Damağına bakın sertlik varmı. Bide kaşıması için havuç salatalık verebilirsiniz çıkmasına çok yardımcı oluyor eğer dişse.
Sinem2 Leylaa76 diş çıkarma belirtileri erken başlayabiliyor . Benim kızım da 5 aylıkken dediğiniz gibiydi ama ilk dişi 8 aylıkken çıktı . Ama sizin hemen de çıkabilir 6 aylık da çıkabilir yada 7 aylık belki 8 aylik. Bilemeyiz…
Mini9 aselafra sadece anne sütü alıyorsa yapılacak bi şey yok sanırım. Oğlum da ishal olmuştu diş çıkınca geçiyor yani 2-3 gün sürüyor. Bol bol emzirin en azından sıvı kaybını dengelemiş olursunuz