FundaBilgin bende çok araştırdım en iyisi İKEA’nın mama sandalyesi. Benim bütün tanıdıklarım onu önerdi. Çok yer kaplamıyormuş. Çocuk sürekli bir şeyler dökeceği için uygun ve kaliteli olanını al dediler. Mutlaka plastik olsun çünkü yeri geldiğinde banyoya sokup yıkaman gerekecek dediler. Ben oğluma ondan alacağım. İçinin minderi yok. Onu da e bebekte minderler 20 lira ondan alacağım çünkü ikea da minderi gereksiz pahalı ☺️