tuba_1 Mrb arkadaşlar 7 gün oluyor doğum yapalı sonrası çok zorlandım tualete çıkmayı fazla da zorlamak istemiyorum dikişlerimden dolayı bunun için bana bir şurup önerdiler kabızlık için ismi duphalac içtim ama doktoruma danışmadan cok iyi geldi bana beni tualete çıkardı ama bi tedirgin oldum daha sonrası korktum emziren bi başka arkadaşıma daha vermis doktor . Siz kabızlık çekiyo musunuz
anne15 tuba_1 banada doktorum hap vermiş cıkamAdıgımda içeyim diye içmiştim birkz sonra cıkmaya baslamıştım
Dreamerr tuba_1 ben kızıma veriyorum doktor tavsiyesiyle doktor bize korkmayın emilimi olmayan bir şurup demişti sıkıntı olacağını sanmıyorum süte geçmez yani
Tanereyluldeniz tuba_1 aynı gün doğurmuşuz 🥰 ben de doğumdan sonra 5.gün tuvalete çıktım canım ama kabızlık çekmedim tuvalet ihtiyacım yoktu resmen 😄 bağsurum var doğumdan sonra biraz büyüdü tuvalette rahatlık olsun diye kayısı hoşafı içtim iki sefer. O da bebeğimi cırcır yapmış bana etki etmedi ama
sutas Dogumdan sora ben de kullandim dikislerim tamamen iyilesene kadar, bagirsak hareketleri cok yavas biri olarak bana cok iyi geldi. sorun olmuyor cok faydasini gordugum bir ilacti dikislerini zorlamamak icin kullan derim
Melekyigiter Bende de ayni sorun var 50 gun oldu ilaclarla kayısı hosafi ile yapiyorm buyuk tuvaletimi
Muhammedtrn tuba_1 bende de kabızlık olmuştu magnesi toz içmiştim. Eczacıya sordum doktora sormamıştım. Sorun olmadı. Yan etkilerini yinede okuyun.