Hafsa_anne Adetimden bir hafta önce hamilelik belirtileri olduğundan erken gebelik testi yaptım ve kaliteli bişey almıştım heveslenerek😬 test negatif çıktı.1 hafta geçti aradan adet günüm geldi,olmadım 3 gün geciktim 3.gün bende aşırı ucuz bi test aldım onunla yaptım silik çizgi vardı ve kan tahlilinde de hamileydim💜