4 yaşında oğlum ve 50 günlük bebegim var. Büyük oğlum çok ağlıyor, herşeyi ağlayarak istiyor ve sürekli şiddet yanlısı kendini döver bize saldırır. Biz şimdiye kadar hiç şiddet uygulamadık onun yanında bağırarak konuşmuyoruz bile. Niye böyle oldu bu çocuk 🤦☹️