Benim oğlumunda 27sinde 4. ayı dolacak. 3.ay da hemşire de takibini yapan çocuk doktoru da aşı yok getirme dedi rotayı 2.ayda yaptırmıştım. Ölçümlerini kendim aldım ilettim. ama bu ayın 27 si için tarih verdi 4. Ay aşıları için gelmeniz lazım dedi.rota nında 2. Dozu var .