El_mira aynı şikayetten doktora gitmiştik yapamadığı için çok gazda birikmişti her çocuk bir olmaz dedi doktor kimisi 3 günde kimisi 7 günde yapar kakasını demişti, bende kakasını yapsın diye türlü türlü şeyler denedim ama çok tehlikeli doktorlar kesinlikle önermiyor uyarılmaya alışırsa kendisi yapamaz bu sefer kakasını dedi doğal şeyler deneyin bişeyler sokmayın poposuna bence