Kizlar size bi sorum var ben 31 haftalik hamileyim ve yarin doktor kontrolum var fakat 19 yas oldugum icin dışarı cikma yasagim var esimde evde deil arabayla hemen gidip geleyim yarin ambulansi veya polisi arayip rica etsem gotururlermi hastaneye cekiniyorum onlari mesgul etmek de istemem ama yürüyerek gidemiyorum da hastane çok bayır yolda doğururum yani sizde çağırayım mi