Melike19 canım bizimkide 2 aylık oldu sancılarımz fena değil sab simplex veriyorm bende ama koliği devam ediyor biz yıkıyoruz (gerçi yıkarken susuyor sonra yine devam ediyor resmen reklam arası gibi)😬 ama yinede iyi geliyor uykuya dalması açısından bide sürekli emzirme diyelim 1 saat 1.5 saat arayla ver belki daha fazla emzirmiyosundur bilemiyorum ama çok sık emince çünkü gaz çıkmadan yenisini yüklüyoruz o yüzden dedim☺️ Ayrıca kolik müziği buzuki orhan youtubedan aç dinlet bizim kide sakinliyor ağlarken müziğin onun sesini bastırması lazımmış biz son ses açıyoruz sakinleşmeye başlayınca kısıyoruz