Egeasaf20 Kızlar doğum yapalı 25 gün oluyor sezaryan doğum yaptım belden iğne vurulan kemiğim bugunlerde çok ağrıyor sakat gibiyim sanki çok sızlıyor böyle birşey başına gelen var mı acaba
Ikrazumra19 Egeasaf20 bende yapmadi hatta 10 gun sonra 2.sezeryanimi olucam ama cogu kiside bel agrisi yapiyormus zamanla haifliyormus yinede bir doktora sorabilirsiniz belki krem filan verir
Tprk1802 Egeasaf20 bende de olmadı, ama ablam iki kere sezeryan oldu onda sırt ağrısı oluyormuş. ben 2 aylık sezeryablıyım henüz yok.
Zeynept Egeasaf20 bende bel ağrısı olmadı ama arkadaşımda çok kötü olmuştu doktora falan gitti şimdi doktoruna gitmen sakıncalı ola bilir telefonla ara sor. Olmazsa ağrıkesici kuıllan brufen mesela