Adalovems bukadar stres yapmana gerek yok kuzum emin ol hayırlısı ilke geçiyor.
hepsi bir günde yapılıyor 1 kol 2 bacaktan ayrı ayrı yapılmıyor.
bende çok stres yapmıştım senin Gitmeden önce 1 çay kaşığı calpol vermiştim ateş yapmasın diye ama vermeseydin belki yapmaz her bebeğe ateş yapmıyor dedi hemşire çok şükür ateş yapmadı ama 24 saat kontrol altında tuttum sürekli takip ettim ateşini , sonraki hiçbir aşıda calpol yada fitil vermedim hiçbirinde ateş olmadı çok şükür 🙏 daha çok var sıkıntı yapma ayrıca aşı ateşi 38 i geçmez dedi hemşire hayırlısı ile ilk aşınızı atlatınca sizde endişelerinizden kurtulmuş olacaksınız sevgiler 💐