Esilaelif41 Zeynephanim peki kaç aylıkken alıştı emziğe 3 aylıkken mi bizim 4 ayına girecek 28 Nisa’nda ve emziği sürekli itiyor çok üzülüyorum emsin istiyorum ya bu saatten sonrada alışmaz mı acaba diye pes etmek de istemiyorum