imgesi kakası ne renk oluyor genelde ben acemilikle her ağladiginda mama veriyordum doktor kaka rengini sormustu hatami o zaman anladim çünkü bende her ağladiginda mamaya kosuyordum 🤦 doktorumuz kizmişti çocuğun her ağlaması açliktan değildir. Senin kokuna ihtiyaç duyar ağlar bezi sıkar ağlar demisti. Mamayi yedikten hemen sonra huysuzlanmiyorsa doymuştur 2-3 saatte besle dedi ama mamayi yedikten sonra hemen ağliyorsa doymamistir 30 cc daha ver dedi. Mesela 60 cc yi yiyip ağliyordu şimdi 90 cc ye cikardi doktorumuz yiyor 2.5 3 saat sesi çikmiyor. Kötülüğe konuşmiyorum kavga etmek içinde yazmadim yanliş anlama canim başima geldigi için uyarmak istedim.