Kızlar merhaba ilk gebeliğim 2ay 1haftalık bebeğim var emmiyor hiç bu yüzden 2saate bir 60cc mama veriyorum bu geceleri 3saate çakabiliyor ama biberonu çektiğinde biraz ağlamaya başlıyor doymuyor mu anlayamadım.
bide kızlar 2 3 günde bir kakasını yapıyor bu kabız olduğu anlamına mı geliyor